maandag 6 augustus 2007

Dag 3, maandag 6-8

Gisteravond hebben we de dag afgerond met een diner bij het naast ons hotel gelegen Ponderosa. Apart restaurant is dat. Het eten was ok, de bediening geweldig. Maar de salade was niet echt lekker en er werd om ons heen met eten gegooid en gegild door kleine kinderen. Niet voor herhaling vaker. ’ s Avonds hebben we tv liggen kijken en zijn op tijd naar bed gegaan.

Om 7 uur ging de wekker. Na een douche en ontbijt met breakfast cereals, die we bij de Walmart gekocht hadden gingen we op pad naar Magic Kingdom. Kwart voor 9 stonden we voor de poorten en zagen de openingsdans van Mickey en cohorten. Als eerste naar Space mountain. Dat was leuk en we gingen verder naar Buzz Lightyear. Dat kon ons niet echt bekoren. Maar Stitch’s great escape was leuk, vooral de boer in je rug en de stank die je tegemoet kwam. Een aantal kleine kinderen zat toch te huilen daar, al werd er gewaarschuwd dat het eng kon zijn,

Het volgende land was Fantasyland. Daar reden we de Mad teacupsom even een beetje misselijk te worden. The many adventures of Winnie the Pooh vond ik erg leuk, Erik vond het wat flauw. Peter Pan’s Flight sloot dit land af.

Daarna naar Frontierland. Het werd drukker en we moesten langer wachten. Tot nu toe hadden we steeds meteen door kunnen lopen. Bij Big Thunder Mountain een minuut of 20, dat was nog niets. Splash Mountain had 80 minuten wachttijd, dus trokken we een fastpass en gingen ergens wat eten. Een cheeseburger voor mij en een wrap voor Erik. Het werd steeds heter en we waren blij binnen te zitten bij de airco. Tom Sawyereiland hadden we nog tijd voor, maar was niet erg indrukwekkend. Op naar Splash Mountain. Erik verheugde zich erop vooraan te zitten, maar dat was niet uit te zoeken. Eerst in de rij. Zelfs met een fastpass moesten we nog een half uur wachten. En we kwamen voorin!

Dit vonden we allebei de leukste ride van de dag en nat werden we! Maar wat maakt dat uit met dit weer.

Nu waren we allebei best moe. Pirates of the caribbean had ook een erg lange wachtrij en het werd steeds heter. Nog de enchanted Tikiroom gedaan en daarna zo warm en moe, dat we naar het hotel terug zijn gegaan. Daar heb ik heerlijk gezwommen in het zwembad en hebben we wat spelletjes gedaan. Eten is broodjes van de Walmart met ham en donuts.

We houden het heerlijk relaxt, morgen gaan we winkelen….


Ik hoop, dat ik dit verslag tot aan het einde af kan maken. Mijn laptop vertoont rare kuren, soms wil hij niet aan, net wilde hij helemaal niet uit. Als er dus niets meer komt is dat niet omdat ik er niet meer ben, maar omdat mijn laptop het loodje heeft gelegd. Duimen dus.

4 opmerkingen:

Donald Duck zei

Hoi

Hopelijk houd je laptop het uit want wil die leuke verslagen niet missen, veel plezier in ieder geval nog. En vergeet niet veel te drinken nu het zo warm is.

Anoniem zei

Ik hoop ook dat je laptop het blijft doen. Ik lees je verslag met plezier. Ik ken jullie helemaal niet maar toch weet ik hoe jullie je daar voelen!!!

Ik ga pas weer volgend jaar, snik.

Peter

Anoniem zei

Hopelijk houdt hij het vol! Leuk om te lezen hoor. Ik ben er nog nooit geweest, voor mij is het een soort tv-serie :-)

Anoniem zei

Ik hoop dat je laptop het volhoudt tot het einde want ik lees je verhaaltjes met plezier. Ik kijk elke dag even.

Groetjes,
Jan