zondag 19 augustus 2007

De laatste dag hier

Die wekker, daar doen we niet meer aan. We worden vroeg genoeg wakker, ik in ieder geval wel. Vanmorgen zijn we naar de International Drive gegaan om daar te gaan minigolven. Er zijn tientallen grote minigolfbanen, de een nog mooier aangekleed dan de andere. Wij kozen voor de Pirate Cove. 36 Holes kozen we voor, dat is wel erg veel kan ik je vertellen! Alles in piratenthema was grappig, dat je bal soms in het meer kon belanden ook, al moest Erik die er dan weer uithalen. De eerste 18 banen waren makkelijk, die won ik. De tweede 18 iets moeilijker, die won Erik. Na 36 banen vonden we het wel mooi geweest en blijven bij dit gelijkspel. Het werd vreselijk warm en we reden de I-drive verder op zoek naar een plaats om te eten. Op het Floridaforum stonden nog wat aanbevelingen, waarvan Denny's er een was. Dus de parkeerplaats op toen ik die zag. En ja, dat was erg lekker. Maar voor mij is het altijd te veel, ik zit tjopvol na zo'n broodje en dan lggen die frieten er nog. Erik heeft hier geen problemen mee, die kan makkelijk alles op.
Vanmiddag gaan we inpakken, kijken of het allemaal past. We hadden op de heenweg 2 koffers, met een kleine in een grote gestopt. Die hebben we er nu bij nodig, met alles wat Erik gekocht heeft. Nee, ik denk dat het wel meevalt. We hebben wat cadeautjes, een paar t-shirts en 4 paar schoenen extra. En de spelletjes van Erik, die nemen de meeste plaatst in. Maar wat etreft gewicht zal het wel meevallen.

Ik schrijf nog 1 keertje om de reis af te ronden, dat wordt niet voor dinsdag. We vertrekken morgen om 14.50 en komen als alles goed gaat om 8.25 op dinsdag aan.

Geen opmerkingen: